yaz geldiiiiiiiiiii

14 Mart 2013 Perşembe

nacizane diyet listem

Gelen yoğun istek üzerine ve söz veriğim üzere nacizane diyet listemi paylaşıyorum ,gören de 36 bedenim sanıcak ama yinede 6 kilo 6 kilodur :)  Tabi ki herkesin metebolizması farklı çalışıyor böyle diyetleri de kulaktan uygulamak ne kadar sağlıklı tartışılır ama ben kişisel diyetimi gelen istek üzerine paylaşıyorum ,

Sabah ;

1adet yumurta - bır kıbrıt kutusu değil istediğim kadar peynir -1 dilim kepek ekmekği - domates salatalık -yesil cay

yada

4 kasık nesfıt + lıght sut

 yada

2 yumurtalı omlet ekmeksız ! yesıl cay - domates salatalık serbest zaten ;)

Öğlen ;

4 kaşık sebze yemeği + 1 dilim kepek ekmeği + 1 kase yogurt

İkindi ;

1 adet meyve yada 1 adet meyveli yogurt


Akşam ;

1 kase corba +ızgara tavuklu salata

Yatsı ;

1bardak süt yada 1 adet meyve ( en son 9 da bu işlemi bitiriyorum )

Hergün 40 dk yürüyüs artı 3 fıncan yeşilcay ;)

Pazar sabah kahvaltımı serbest yapıyorum balımdan kaymağına kadar ama akşamı salata ile atlatıyorum :)

Sevgiler<3<3






4 yorum:

  1. helal olsn bravo valla :) ben de inş. zayıflıcam senin diyetinle :)

    YanıtlaSil
  2. diyet listen çok güzel ama ne kadar kilo veriyosun bu şekilde hftadaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 ayda 6 kılo canım fena sayılmaz hııı:)

      Sil