yaz geldiiiiiiiiiii

16 Kasım 2011 Çarşamba

bir taş 2 kuş:)

Selam arkadaşlar.. İş yoğunluğum nedeniyle post hazırlayamaz oldum malesef:( Kombinlerimi de üzerimde görme şansınız olamıycak bir süre sanırım çünkü arkadaşlarımla bile görüşemez oldum foto çektiremiyorum ki:) Bi süre böyle idare edelim artık:) Şimdi bir ayakkabı 2 kombin sizeeeee:)


Gömlek; Zara
Bej havuc pant.;Zara
Çanta; Michael Kors
Kemer; Hermes
Kolye;Miss Selfridge
Bot;Pull & Bear


Tsrt; Mango
Yelek; Twist
Etek;İtalya hatırası
Kemer; Mango
Bot;Pull & Bear
Şal;Pull & Bear
Çanta; Zara
Arkadaşlar ayakkabılarım inanılmaz rahat bu senenın trendı kalın topuklarla ölümüne aşk yaşıyorumm:)Şiddetle tavsiye ederim:)
Sevgilerrrr<3<3

9 yorum:

  1. aaaaaa askim valla harika görünüyor tam benim zevkime göre kombinler bunlar renkleride cok güzel keske üzerinde görebilseydik ama yinede böyle görmekde yeter simdilik :)))

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. keşke hergn kombi yayınlasan:) çok şey istiyorum sanırım:) ama seviyorum napim...:) ilk kombin deki gömlekten aldım bende severek kullancağımı düşünüyorum...ikinciside tam otantik-modern( böle bişey varsa :)) süper ...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Gomlege bayildim. Renk uyumu , havasi her sey cok hos/Benim de ilk yorum oldu boylece ama eski takipcinim.
    kolye nasil bir kolye pek anlayamadim parlamis ama cok hava katmis.

    YanıtlaSil
  4. hepsi harika görünüyor ama üstüne görmek isterizzz isterizzz :) en kısa zamanda bu kombinler ile bir post bekleriz :)


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. valla üzerimde çektiricek birilerini bulsam ben de onları daha çok seviyorum ama yokluk işte:) teşekkürler kızlar:)

    YanıtlaSil
  6. mrb fistik :)
    eminim kombin(ler)in üstünde de cok hos olmustur :) bende kombinlerini begendim ama favorim 2.si zira ben bir etek manyagiyim :) hele o cantana bayildim.

    güzel günler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. ablacımmm tesekkur ederım daha ıyısı sana olsun ıns:)

    YanıtlaSil
  8. valla simdi farkettim yorumda askim yazmisim k.bakma kesin o sirada erkek arkadasimla konusuyorumdur aklim karismistir :((

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Botlri ne kdra aldnz acba derya

    YanıtlaSil