yaz geldiiiiiiiiiii

20 Haziran 2011 Pazartesi

en büyük aşkım:)

Kardeşime aşığım ötesi yok :)Kütahyada o arada kaçıp kaçıp gelıo yanıma:) Biz bir cok insanın aksine sanırım cok az kavga ederek büyüdük..Annem ona kızmasın diye kendimi ortalara atardım hatırlıyorum hayal meyal:) 17 yaşında ve yaşına göre fazlasıyla olgun bir çocuk:) Öyleki hoşlandığım biri hakkındaki fikrini kale alabiliyorum yaşına bakmadan:) En minik sırdaşım o benim. Bende onun... Bazen birşeyler anlatınca saçmalama neler yaşıycaksın daha demek istiyorum ona o kız olmadıysa takma unutursun çok küçüksün daha demek istiyorum sonra düşününce benim hayatımın en güzel aşkı o yaşta çıkmıştı karşıma ve O 'ask'ın  hayatımı şu an bile etkileyen kısımları var. O  'önemsiz' lise aşkımın kimseye güvenmemeyi,  kankanla sevgilini iyi seçmen gerektiğini, ailenden başka çok az kişinin yanında olduğunu öğrettiği gerçeğini unutuyorum bazen işte ... :) Sanki önemsiz bi lise aşkıymış gibi gelsede ben bütün dersleri o yaşta almışım , işte o yüzden çok dikkatli davran diyorum kardeşime boşver diyemiyorum :) Bu aralar pek heycanlı bizimki ablasının zoruyla lens takmaya geçti de:) kendi takamıyor gözü elinde kalıcak diye korkuyorum:) O yüzden evde olduğumuz süre zarfında sürekli lens takım denemeleri yaptık tam komediyiz:)


Sonra gelenksel cumartesi şenliğimi gerçekleştirdik:) Arnavutköy ve Takanik:)
Ardından kuruçeşme kahvemiz nargile kahve fal:)

 Ayağımda topuklularla Arnavutköy sokakları pek hoş olmuo tabi:) Ufak ayyy ayy sesleri eşliğinde yürüme çabaları:) Napıyım yüksek bel duble ispanyollarda giyilmiyor spor ayakkabılarla:P

Kuruçeşme ardından nişantaşı sokakları da ayaklarımın canına okudu tabi,  daha fazla dayanamayıp yine geleneksel yerlerimizden  LİMONATA ziyaret edilir :)


Bu tatlılar Havva ile Adem i yine cennetten kovdururdu sanırım.İnanılmaz tahrik ediciler o yüzden ben bakmadan balkona çıktım :)Burak tabi ben kadar şanssız değil istediğini yiyo paşam :)
Seçimi genelde mozaik pasta (ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM)



Lezzetinin yanı sıra süslemeler de çok sevimli:) İnsanın çatal kullanmadan şu makarnamsı şeylere bi el atası gelmiyor mu? Doğru söyleyin ama:P
Burda süper bir iç mekan tasarımı , inanılmaz bir enerji, ve balkonda muhteşem bir manzara sizi bekler yolunuz city's e düştükçe en üst kata uğramayı unutmayın derim ben;);)

Son olarak Burağın moda çekimi vari pozlarından biriyle günü bitirdik:)100 foto içinden 2 sini beğeniyor paşam pek nazlı pek( kime çektiyse artık:P Ondan çemkiremiyorum aynı topun lacıvertıyız çunkü:P)
En beğendiğimiz de bu oldu:) Zevkli çocuk şimdi hakkını yemiyim:D Ben şanslı bi hatunum onun gibi bi insan benim kardeşim ya<3<3 Şükürler olsun Rabbime:)

3 yorum:

  1. Amazing blog. I love your pics... Kisses from México city!
    http://modacapitalblog.com

    YanıtlaSil
  2. insanın ewlenmeden düğün yapası geliyor birden :)

    YanıtlaSil
  3. @severim deliyi dimi bence de:)
    @gaby de modacapital thank u:)kisses;)

    YanıtlaSil